Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2011

Τελευταία μέρα του 2011

 Το 2011 φεύγει σήμερα… ήταν μία δύσκολη χρονιά για μένα σε όλους τους τομείς ..εκτός από έναν.
Η χώρα μου πήγε κατά διαόλου, η δουλειά μου επίσης , κάποιες «φιλίες» μου το ίδιο, εκτός …από την προσωπική μου ζωή…. Ναι είναι αυτό που λένε πως «δεν μπορείς να τα έχεις όλα»
Η Μαρίτσα, και η υπόλοιπη οικογένεια μου είναι όλοι καλά.. και έτσι συνέχεια θέλω να σκέφτομαι αυτό που μου είπε κάποια στιγμή ένας συνάδελφός μου , ο Α. «τίποτα κακό από το χειρότερο»
Δεν μου άρεσε ποτέ να μιζεριάζω, αν και το έκανα πολλές φορές το 2011, δεν μου άρεσε να κλαίω , αν και αυτό το έκανα και για κανέναν λόγο δεν μου άρεσε ποτέ να απογοητεύομαι από τις επιλογές στις φιλίες μου, αν και δόξα σοι ο Θεός και αυτό μια χαρά το έπαθα φέτος. Να φύγει το 2011 ναι , να φύγει και να διατηρηθούν όλα τα καλά του την επόμενη χρονιά.
Γιατί είχε και καλά. Είχε υγεία και αυτό μου φτάνει. Φέτος ήταν η πρώτη χρονιά που δεν έπαθα ούτε γρίπη. Ναι. Ούτε συνάχι.



Το 2011 επίσης,  ερωτεύτηκα και αυτό μου φτάνει! Κάποιον που ξέρει να αγαπά και έχει μοναδικό τρόπο να το δείχνει. Κατάλαβα μαζί του πόσο αξία έχει η λεπτομέρεια που πρέπει να παρατηρείς. Δεν έχουν όλες το ίδιο νόημα.

Φέτος για πρώτη φορά έκανα κι άλλα πράγματα…





Έβγαλα φωτογραφία κάτω από τη θάλασσα.




Έκανα χλμ σε ταξίδι με αυτοκίνητο , χωρίς να ακούω μουσική…μιλούσα και χαμογελούσα …


Πήρα δώρο , από τον αδερφό μου, την πρώτη μου καλή και ακριβή τσάντα.


Βρέθηκα να έχω σε αυτή την τσάντα μόνο 1€ !







Βρήκα το αγαπημένο μέρος για δραπετεύσεις το καλοκαίρι. 



Για πρώτη φορά , πήρα το πιο αγαπημένο καλοκαιρινό δώρο...από τα χέρια του!!! 








Έβγαλα τις πιο όμορφες φωτογραφίες....μαζί του :)) 





Βρήκα το αγαπημένο μου τραγούδι. 


Έφτιαξα μόνη μου βίντεο και το έντυσα με μουσική (δεν μπορώ να το ανεβάσω εδώ,δε ξέρω...) 


Μου έφτιαξε ο καλός μου site…μου έφτιαξε blog…για να χαμογελάσω…

www.gocheapandchic.gr 




Αποφάσισα λοιπόν να βλέπω , αφού έπεσα πολύ χαμηλά , μόνο τα θετικά…και αυτή τη στιγμή, αυτή τη μέρα, την τελευταία του 2011 αποφάσισα πως η ζωή θέλει δύο , κοιμάσαι διαφορετικά, πίνεις τον πρωινό καφέ διαφορετικά, βλέπεις ταινία διαφορετικά και κάνεις όνειρα.

Σκέφτομαι, χωρίς να φοβάμαι, πόσο διαφορετικά να είναι το 2012?
 Χωρίς λεφτά και όμως γελούσα …αυτό δεν μου το στέρησε κανείς. Αντιθέτως μου το προσέφεραν απλόχερα η οικογένεια μου , οι φίλοι μου και εκείνος.

Σίγουρα δεν μπορείς να τα έχεις όλα? 

Καλή Χρονιά. 

1 σχόλιο: