Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

Ζεις ή νομίζεις οτι ζεις...; κείμενο γραμμένο από Θ.


 Όταν ζεις το ιδανικό, αυτό που θέλει κάθε άνθρωπος, το σύμπαν συνωμοτεί εναντίον σου για να ξεχάσεις να ζεις... 
Άμα τους πιάσω αυτούς εκεί πάνω που κάνουν κουμάντο στη ζωή μου δεν ξέρω ούτε εγώ τι θα γίνει! 
Σχέσεις .. Χωρισμοί... όλα για κάποιον λόγο γίνονται, όλα για καλό... Έτσι λένε δηλαδή οι μεγαλύτεροί μου... 
θυμάμαι μου έλεγε η μαμά μου όταν ήμουν μικρή "Ν'ακούς τους μεγαλύτερούς σου, κάτι ξέρουν...
Ναι, είδα πόσο σκατά τα έχουν κάνει κι' αυτοί.... 

Όταν είσαι με κάποιον δίνεις και παίρνεις.. Γίνεται μια αμφίδρομη ανταλλαγή συναισθημάτων άνευ όρων. 
Μαγικές στιγμές, πρωτόγνωρα συναισθήματα, ματιές γεμάτες νόημα και αγάπη... πολύ αγάπη!!! 
Ζείς τον έρωτα ρε παιδί μου κάθε μέρα και νιώθεις γεμάτος αλλά κάποια στιγμή καταλαβαίνεις ότι... δεν ζείς!!! Δεν ζεις ουσιαστικά αυτό που νόμιζες...
Το καταλαβαίνεις όταν έχεις ήδη χωρίσει... Μα πως; Γιατί; Γιατί; Γιατί; 
Και σκέφτεσαι...σκέφτεσαι.. Γιατί; "Γιατί κλάνει το γατί ", που λένε οι μικροί μπόμπιρες... 
Θες το πολύ δέσιμο; 
Θες η καθημερινότητα, η ρουτίνα; 
Οι ζήλειες; απαπα, δεν μπορώ τις ζήλειες καθόλου... 
Θες... Τι θες; 
Αυτό που ήθελες το έχασες γιατί έπαψες να ζεις.. Έπαψες να ζεις την κάθε μέρα σαν να είναι η τελευταία... Έπαψες να κάνεις τον άνθρωπό σου να νιώθει μοναδικός..
Έπαψες ν' απολαμβάνεις τη ζωή σου και πνίγηκες στην μιζέρια... Μιζέρια... Χάλια λέξη... Χάλια συναίσθημα...
Αν είναι να χωρίσεις για να ξυπνήσεις τότε τι να σου πω... Σκατά τα έκανες κι εσύ... Κάτσε βρες τα με τον εαυτό σου... Σε αγαπούν γι΄αυτό που είσαι!!! 
Λάθη γίνονται, όλοι κάνουν... ακόμα κι οι "μεγάλοι" ... 

Όλα γίνονται για κάποιο λόγο... Κράτα τα καλά και προχώρα.. πόσο μάλλον αν ήταν πολλά καλά... 
Ε όμως μην ξεχνάς, χωρίς να κάνεις τα ίδια λάθη.. Χωρίς μιζέριες, χωρίς ζήλειες.. Σαν να είναι η τελευταία σου μέρα... Η τελευταία σου στιγμή στον πλανήτη Γη... 
Πάντα από κάθε τι που σου συμβαίνει μαθαίνεις και κάτι, βγαίνεις κερδισμένος... 
Κι ας αναρωτιέσαι ακόμα γιατί...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου