Πέμπτη 21 Ιουλίου 2011

Η Κωνσταντίνα χωρίς κρίση

Η Κωνσταστίνα χωρίς κρίση!
lefta_1Πτώχευσα πριν από εσάς...κορόιδα!
Κρίση, κρίση ,κρίση, απολύσεις , μειώσεις , αυξάνεται το Φ.Π.Α. , μειώνεται ο μισθός μας, δεν θα μας δίνουν αποζημιώσεις όταν μας διώχνουν... καταστρεφόμαστε, λένε τα ΜΜΕ.Εγώ γιατί δε τα καταλαβαίνω όλο αυτό τον πανικό; Τώρα το διαπίστωσαν ;
Πάντα ακριβά τα έβλεπα τα προϊόντα στα ράφια των super market. Πάντα ακριβά τα έβλεπα όλα. Ποτέ δεν ψώνιζα στα καταστήματα του Κολωνακίου ,δεν είχα να ψωνίσω. Δεν πήρα ποτέ δάνειο για να πάω διακοπές, δεν πήρα ποτέ δάνειο γενικώς. Δε νομίζω πως θα μου έδιναν κι όλας.

fakes_2Ο μισθός μου , σε σχέση με τη δουλειά που έκανα, πάντα χαμηλός ήταν. Δεν είχα λεφτά για αυτοκίνητο αλλά και να είχα, σίγουρα δε θα είχα λεφτά για βενζίνη. Ο λογαριασμός της ΔΕΗ , πάντα με δυσκόλευε, το τηλέφωνό μου πολλές φορές κόπηκε. Οι φακές και τα φασόλια δεν έλειπαν από το τραπέζι μου. Ούτε τώρα θα λείπουν. Τον γάμο μου σκεφτόμουν πάντα να τον κάνω απλά..όχι για μόδα , δεν είχα να κλείσω σε ξενοδοχείο. Τι πάθανε ξαφνικά; Γιατί φωνάζουν; Μάλλον στα ΜΜΕ δεν μιλάνε για εμένα.
Δεν μπορεί να μιλάνε για εμένα. Πάντα κρίση ένιωθα πως υπήρχε στη χώρα μου. Τι στο καλό αλλού ζούσα; Πριν 3 χρόνια έπαιρνα με το ζόρι 800€ άντε τώρα να πέσει στα 700€ , δεν έβγαινα και δεν νομίζω να βγαίνω και ποτέ. Zara ψώνιζα και zara θα ψωνίζω. Βέβαια ακρίβυνε και αυτός τώρα τελευταία, αλλά αυτό είναι άλλο ζήτημα.
Τώρα θα μου πεις ...πως δε πάει μπροστά αυτή η χώρα , πάει πίσω... Εγώ έχω αντίθετη άποψη όμως. Κάποιοι έτρεξαν σε αυτή τη χώρα , εγώ και κάτι φίλοι μου μείναμε πίσω. Κάποιοι είχαν για ακριβό αυτοκίνητο, είχαν και για τη βενζίνη του. Είχαν για ακριβά ρούχα , είχαν και για ακριβά δώρα. Είχαν για το πρώτο τραπέζι πίστα, είχαν και για λουλούδια στο τραπέζι. Ε...λίγο αυτοί θα πάνε πίσω τώρα, που και για αυτό δεν είμαι σίγουρη....
Τι πάθανε και φωνάζουν τώρα, ότι οι πολιτικοί τα φάγανε ; Όλοι το ξέραμε , από παλιά.
Αν θυμάμαι καλά, είχαν γυριστεί και ελληνικές ταινίες για αυτό. Στις ταινίες βέβαια έδειχνε κάποιους να τους γλύφουν για να βολέψουν τα παιδιά τους , και κάποιες γριές να τρέχουν να τους σφίγγουν το χέρι, όταν μιλούσαν οι πολιτικοί σε συγκεντρώσεις.
Στις ταινίες βέβαια , βάζουν και το υπερβολικό τους. Όχι , ότι αυτό γινότανε στη πραγματικότητα. Όχι. Όχι.Όχι.

moutza_parliament_2Να πάω κάπου και εγώ , ναι. Σε κάποια συγκέντρωση ναι, αλλά τι ;τι να πω εγώ; Να φωνάξω πως μου έφαγαν τα λεφτά; Σσσς....θα σας πω ένα μυστικό...Το ήξερα ότι μου τα έτρωγαν. Όποτε,περνούσα από τη βουλή, την έριχνα τη μούντζα μου. Πάντα ψήφιζα όμως. Όταν έβλεπα τις βίλες πολιτικών από την τηλεόραση έριχνα τη μούντζα μου και από το σπίτι , τρώγοντας τις φακές μου. Πάντα αγανακτισμένη ήμουν. Με όλους. Με τους δεξιούς, τους κεντρώους αλλά και με τους αριστερούς. Έκανα διαμαρτυρίες , εδώ, μόνη μου, στο Μπουρνάζι ,όταν τα νησιά βουλιάζανε και πήγαινα εγώ 5 μέρες, με χαρτζιλίκι από τα αδέρφια μου. Τι να πω εγώ τώρα ; Τώρα το θυμήθηκα; Τριάντα χρόνια ζω αυτή τη κρίση στη χώρα μου.
Τέλος πάντων , θα κλείσω με κάτι που με κάνει να αισιοδοξώ, του Οδυσσέα Ελύτη,
"Εάν αποσυνθέσεις την Ελλάδα, στο τέλος θα δεις να σου απομένουν μια ελιά, ένα αμπέλι κι ένα καράβι. Που σημαίνει ότι με άλλα τόσα την ξαναφτιάχνεις!"

Υ.Γ. Το -iphone μου το 3 χάλασε..το -iphone 5 αργεί να έρθει στην Ελλάδα;

πηγή: www.mediart.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου