Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

Μέχρι 250 λέξεις.

Λένε ότι τα κείμενα στα blog πρέπει να είναι μέχρι 250 λέξεις για να είναι ευανάγνωστες και ευχάριστες στον αναγνώστη. Στη προκειμένη περίπτωση έχοντας σαν αναγνώστη εσένα θα προσπαθήσω να χωρέσω τις σκέψεις μου σε 250 λέξεις.. 



Σε ευχαριστώ που έχεις καταφέρει να ηρεμήσεις τόσο πολύ τη ζωή μου μέσα σε τέσσερις μήνες.


Αγαπάω τον αυθορμητισμό  σου, το γέλιο σου, τα παιχνίδια σου, ό,τι αγαπάς.


Σκέφτομαι πως θα ήταν η ζωή μου χωρίς εσένα και δεν μ αρέσει.


Ονειρεύομαι όλα για όσα έχουμε κατά καιρούς μιλήσει.


Ερωτεύομαι ξανά κάθε φορά που σε βλέπω κάθε φορά που μου κάνεις νάζια.


Μου αρέσεις εσύ, ο τρόπος που σκέφτεσαι, ο τρόπος που αντιδράς, ο τρόπος που χειρίζεσαι τις καταστάσεις.


Χαζεύω όταν μιλάς, όταν με κοιτάς, όταν σε πιάνει το παράπονο.


Καμαρώνω ό,τι έχεις καταφέρει να δημιουργήσεις στη ζωή σου.


Μαθαίνω τις συνήθειες σου και τις γλυκές ιδιοτροπίες σου.


Μου λείπεις όταν περνάει η μέρα και δεν σε βλέπω.


Αφομοιώνω πράγματα του χαρακτήρα σου στο δικό μου τρόπο σκέψης.


Γελάω πολύ με τις τρέλες σου και το πηγαίο χιούμορ σου.


Χλευάζω τον εαυτό μου που δεν μπορώ να σου βρω ψεγάδι, με λέω πολύ ερωτευμένο.


Νοιώθω τις μαύρες σου και τις λευκές σου μέρες.


Με κάνεις περήφανο και όταν ζούμε τις μοναξιές μας αλλά και στις κοσμικές μας.


Με εντυπωσιάζεις όταν αφήνεις τους άλλους να πιστεύουν άλλα, και εσύ το επεξεργάζεσαι τελείως διαφορετικά μέσα σου.


Μη μετρήσεις.. είναι 250. 
http://www.youtube.com/watch?v=kBvehtVAiqU&feature=related

























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου