Δευτέρα 6 Ιουνίου 2011

Καινούριες λέξεις παρακαλώ..


Τελικά το αποφάσισα...δε μου αρέσουν οι λέξεις.
Δε καταλαβαίνω τίποτα από δαύτες. Πού χρησιμοποιούμε για παράδειγμα τη λέξη "σ' αγαπώ?" -σε λίγους, θα απαντήσει κάποιος, διαφωνώ, την έχω πει χιλιάδες φορές για ανθρώπους,γόβες,σκυλιά και κινητά. Σιγά τη λέξη..
"Μια λέξη και όλα σώζονται. Μια λέξη και όλα χάνονται." είχε πει ο Μπρετόν Αντρέ(σημαντικός λογοτέχνης)διαφωνώ,με συμφέρει να διαφωνώ, το βλέμμα είναι που "μιλάει" αυτό θα σου πει αλήθεια. Πολλές γυναίκες έχουν πει "φύγε" με κλάματα στα μάτια και εκείνος δεν πάει πουθενά.Ποια λέξη? Τα μάτια. Αν αυτά δε πουν σε νοιάζομαι,χωρίς να ανοίξουν καν τα χείλια,αν αυτά σε κοιτάνε με μίσος και τα χείλια λένε "φίλε μου?" ποιες λέξεις? τα μάτια,αυτά είναι.
Τα μάτια,τα χέρια και οι πράξεις.Τέλος.Το αποφάσισα.

Νομίζω όμως πως ναι, με συμφέρουν κι όλας, όλα τα παραπάνω...αν από εδώ και πέρα πω καμιά κακία και μετανιώσω, έχω έτοιμη την απάντηση "τα μάτια μου τα είδες?" και αν ποτέ μάθω πως ο καλός μου, έχει πει και σε άλλη "σε θέλω" θα σκεφτώ πως πρέπει να βρω το κορίτσι να το ρωτήσω τι πράξεις έχει κάνει για εκείνη, να τις συγκρίνουμε.
Θα τα κάνω όλα να είναι υπέρ μου...για να μην πληγώνομαι άλλο από αυτές, τις παλιολέξεις.Θα δημιουργήσω δικά μου σ'αγαπώ ,(για να μη τα έχει ξαναπεί πουθενά)και θα αλλάξω τις έννοιες από λέξεις που με στενοχωρούν.

Το κόλπο το έχουν ανακαλύψει άλλοι νωρίτερα από μένα για σημαντικότερους λόγους.

"Σε περιόδους πολιτικών και πολεμικών αναστατώσεων οι παρατάξεις σκόπιμα αλλάζουν τη σημασία των λέξεων. Την ασυλλόγιστη τόλμη την ονομάζουν ανδρεία, την επιφυλακτικότητα δειλία, τη σύνεση ανανδρία, την περίσκεψη αδράνεια και ατολμία, την παράφορη ορμή ανδρική αρετή, την κακουργία καπατσοσύνη, την τιμιότητα βλακεία"

Θουκυδίδης

Καινούριες λέξεις παρακαλώ, για τις ανθρώπινες σχέσεις..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου