Τρίτη 14 Ιουνίου 2011

Ο δικός μου Κ.


Προσπαθούσα μέρες να γράψω κάτι για τον δικό μου Κ. αλλά φοβάμαι. Φοβάμαι και λίγο ντρέπομαι. Με έκανε να αναιρέσω όλα αυτά που πίστευα για τις σχέσεις και τις λέξεις και πως τα παίρνω όλα πίσω τώρα?
Φοβάμαι μη γίνω σαν κι αυτές που λένε όλα τα καλά του κόσμου για τον άνθρωπό τους και κάτι γίνεται στο τέλος και διαψεύδονται. Ντρέπομαι που αλλάζω τις απόψεις μου. Καμαρώνω όμως με την τύχη μου. Δε ξέρω για πόσο θα την έχω. Τώρα είμαι τυχερή.
Όχι δε θα γράψω για τον Κ μου, ντρέπομαι. Θα γράψω τι με έμαθε για τον ερωτευμένο άντρα και πως φέρεται σε μια γυναίκα.Έτσι θα νιώθω ασφάλεια πως δε θα εκτεθώ πολύ. Θα φανεί ότι μιλάω γενικά.
Ο Κ. μου τώρα, γελά με αυτό που έγραψα.


Ο ερωτευμένος άντρας δεν κάνει μούτρα σε μια κοπέλα, είναι για τις γυναίκες αυτά, λέει. Χαμογελάει με τις ζήλιες της και τα νεύρα της, άσε που τα βρίσκει άκρως γοητευτικά. Του αρέσει να χαϊδεύει τα πόδια της , πιο πολύ από ότι αρέσει σε εκείνη.
Πιάνει τα χέρια της για να δει αν είναι κρύα και της φέρνει ζακέτα.
Ένας ερωτευμένος άντρας, της στέλνει καλημέρα με το που ανοίξει τα μάτια του και καληνύχτα λίγο πριν κοιμηθεί και αφού την έχουν πει από το τηλέφωνο.
Εκτυπώνει φωτογραφία της και την βάζει στο γραφείο του , για να την κοιτά.
Ο ερωτευμένος άντρας, την κοιτάει σιωπηλός και χαμογελάει με τα σχέδια που κάνει για το μέλλον. Όταν τον ρωτάει τι σκέφτεται , της λέει. Χωρίς να το παίζει «ντίβα» δεν ξέρει τι σημαίνει «ντίβα» ο ερωτευμένος άντρας.
Την παίρνει τηλέφωνο όποτε το νιώθει , δεν κρατιέται για να μη χάσει το στυλ του. Την κάνει να μη σκέφτεται πως η δουλειά της δε πάει καλά. Την πάει διήμερο σε ξενοδοχείο με θέα τη θάλασσα. Την κάνει να σκέφτεται μόνο το πώς να τον νικήσει στο τάβλι , δεν ανησυχεί για τίποτα άλλο. Φροντίζει ο ερωτευμένος άντρας για αυτό.
Ξέρει όλα όσα δε ξέρει εκείνη και της τα εξηγεί για να τα μάθει. Όταν τον ξυπνάει για να τον ρωτήσει « μπορούμε όλοι να έχουμε ένα μουσείο, σαν το μουσείο Μπενάκη?» της απαντάει. Περίεργο φάνηκε και σε εμένα, αλλά ναι. Της απαντάει.
Δεν της κάνει τον εξυπνάκια, έχει ύφος απέναντι στους άλλους , τους ξένους.
Έχει γνώσεις και τις δείχνει σε μια κουβέντα που σε κάνει να τον χαζεύεις και να τον καμαρώνεις. Αλλάζει την χροιά της φωνής του κουνάει τα χέρια του και αυτή τον κοιτά , τον χαζεύει. Σκέφτεται πόσο έξυπνος είναι. Αν παρατηρήσει ότι τον κοιτάει βέβαια, σταματάει την κουβέντα και την ρωτάει «όλα καλά? θες να φύγουμε?»
Είναι η προτεραιότητα του. Δεν τον νοιάζει η συζήτηση πιο πολύ από εκείνη.
Ο ερωτευμένος άντρας ξέρει να κρατάει μυστικά. Δε της χτυπάει ποτέ τα λάθη της, τα ξεχνάει. Ο ερωτευμένος άντρας καμαρώνει για την οικογένεια του και για την δική της.
Έχει ήθος , είναι σοβαρός , ντρέπεται αλλά και εκνευρίζεται , με άλλους , όχι με εκείνη.Εκείνη την καταλαβαίνει.
Όλα αυτά , ξέρω βέβαια, πως δε τα κάνει ο ερωτευμένος άντρας αλλά ο πραγματικός άντρας. Γιατί σε αφήνει να νομίζεις πως τον κάνεις ότι θες , σε αφήνει να νομίζεις πως τη πάτησε μαζί σου και δε καταλαβαίνει τι κάνει. Αλλά γελιέσαι.
Τα κάνει επίτηδες για να σε βλέπει να χαμογελάς. Του αρέσει να χαμογελάς.

Τουλάχιστον του δικού μου Κ. του αρέσει. Ο δικός μου ο Κ. είναι όλα τα παραπάνω και φτύνομαι να μη το ματιάσω. "Με λίγο σάλιο," μου λέει να μας φτύσω. "Δεν πιάνει αλλιώς."

Τώρα λίγο ντρέπομαι αλλά δε πειράζει…. Ο Κ. θα γελάσει με αυτό το κείμενο και αυτό μου φτάνει.

1 σχόλιο: