Πέμπτη 2 Ιουνίου 2011

Απλά συμβαίνει...


«Όταν θέλεις κάτι πολύ, πάντα πραγματοποιείται» λένε … «η δύναμη του υποσυνειδήτου είναι πολύ μεγάλη και δε πρέπει να σταματήσεις να σκέφτεσαι αυτό που θέλεις γιατί δε θα το δεις ποτέ να γίνει πράξη» και έτσι περιμένεις η δουλειά σου να γίνει καλύτερη , ο γκόμενος που έχεις να σε ερωτευτεί και όλοι οι φίλοι σου να καταλάβουν πόσο γαμάτη παρέα είσαι…. «γιατί μπορείς!» «γιατί από εσένα εξαρτάται»

Θεέ μου, τι βάζουμε στο μυαλό μας για να αισθανόμαστε ακόμη πιο μόνοι ?

Παλιότερα ήσουν Εσύ , που αν προσευχόμασταν σωστά, δε βρίζαμε και δε κάναμε αμαρτίες θα γινόταν αυτό που θέλαμε ….αν χάναμε κάτι υλικό δε, με μία φανουρόπιτα ,τσουπ, θα το βρίσκαμε.

Μετά ανακαλύψαμε τη "μοίρα", αυτή τη κυρία που δεν έχω ιδέα τι είναι, αλλά λένε, πως όλα αυτά που παθαίνουμε αυτή τα ήξερε από πριν και επίτηδες μας άφησε να τα πάθουμε. Γιατί όλα είναι «γραμμένα» (αυτή τη δικαιολογία δε τη κατάλαβα ποτέ....)

Τώρα έχουμε το υποσυνείδητο, μάλιστα... Αυτό σύμφωνα με τα καινούρια βιβλία, μας κάνει όλα τα χατίρια… μέχρι και που βάλαμε τη χαμένη μας ταυτότητα βρίσκει!!! αρκεί να το βάλεις σε λειτουργία….

Αλήθεια πως δουλεύει αυτό? Η φανουρόπιτα θα μου ήταν πιο εύκολη!

Άσε που τότε, παλιά, τα έβαζα μαζί σου Θεέ μου αν δε με ήθελε ένας γκόμενος , με αυτό το καινούριο θα τα βάζω μαζί μου!!!!! και έχω πολλά να κατηγορώ τον εαυτό μου…. ας μην έχω και το ότι δε ξέρω να πατάω το on στο υποσυνείδητο μου που έχει πολλές- πολλές δυνατότητες αλλά για κάποιο λόγο το δικό μου δε δουλεύει??!!!!!!!

Ξεκινάω τη κουβέντα με παραδείγματα που έχει ό ένας και ο άλλος να μου πει …..είναι οι μεν που λένε πως έχουν ξεπεράσει και προβλήματα υγείας με τη δύναμη τους και οι δε που είναι ακόμη άρρωστοι αλλά δεν έχουν υποσυνείδητο μάλλον. (Θα πήραν από κανέναν συγγενή που δε θα είχε και αυτός… και τώρα κατηγορούν την κληρονομικότητα .)

Μερικές φορές, νομίζω, δε μπορεί να κάνει τίποτα η δύναμη της ψυχής, ο Θεός και η μοίρα. Ακόμα κι αν ενωθούν... γιατί απλά μερικές φορές έτσι είναι η ζωή. Να πηγαίνεις χάλια στη δουλειά που έχεις επιλέξει και να μη σε γουστάρει και ο γκόμενος που θέλεις.

Ώχου…. από κανέναν δεν εξαρτάται...έτσι συμβαίνει...σε όλους.

2 σχόλια:

  1. Το γεγονός είναι πως τα πράγματα δεν έρχονται πάντα όπως τα περιμένεις, και ακόμα και αν κάποιες στιγμές έρθουν γίνεσαι άπληστος και δεν εκτιμάς έστω και τη μικρή στιγμή.

    Δεν υπάρχουν φανουρόπιτες, δεν υπάρχει μοίρα. Υπάρχει μόνο η πραγματικότητα που εμείς οι ίδιοι τη διαμορφώνουμε. Αν είσαι τυχερός απλά ζεις με αυτή. Άν ανήκεις στην απέναντι όχθη μαθαίνεις να ζεις με αυτή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν σου πω ότι με άγγιξε θα με πιστέψεις; Απλά εκεί που λες "γκόμενος" βάλε "γκόμενα" για εμένα. Έθεσες πάρα πολλά ζητήματα μαζί σε λίγες γραμμές. Ζητήματα που όσο υπαρχουν άνθρωποι θα υπάρχουν φιλόσόφοι να ρωτούν και θρησκείες να απαντούν χύνοντας αίμα...
    Μου άρεσε!!!
    Ν.Φ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή